Σε ερώτηση του βουλευτή Επικρατείας της ΔΗΜΑΡ Σπύρου Λυκούδη για την υδροδότηση της Αίγινας αναφέρονται τα εξής :
"Για πολλοστή φορά το νησί της Αίγινας έμεινε χωρίς νερό εν μέσω θέρους.
Για πολλοστή φορά δόθηκε προσωρινή λύση ανάγκης, με τη χρησιμοποίηση των υδροφόρων πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού, μετά την άρνηση των εταιρειών των πλοίων που μεταφέρουν νερό στο νησί , να εκτελέσουν τα δρομολόγια. Αιτία, κάποιες οφειλές του Δήμου σε υδρομεταφορείς.
Η εξάρτηση αυτή από ένα ξεπερασμένο μοντέλο υδροδότησης πρέπει να πάρει τέλος, καθότι δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες του νησιού, ευνοεί την κερδοσκοπία και τους εκβιασμούς εις βάρος των κατοίκων, των τουριστών και του δήμου και στοιχίζει πολύ ακριβά.
Η μόνιμη λύση στο πρόβλημα της υδροδότησης του νησιού, είναι επιβεβλημένη. Η κατασκευή υποθαλάσσιου αγωγού ύδρευσης, αποτελεί την καλύτερη λύση, καθώς η Αίγινα είναι ένα μεγάλο νησί πολύ κοντινό στην Αθήνα, που πέραν των μόνιμων κατοίκων έχει πολλούς επισκέπτες καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.
Όμως παρότι έχουν αρχίσει να υλοποιούνται τα χερσαία έργα υποδοχής του υποθαλάσσιου αγωγού, η μελέτη και κατασκευή του δεν έχει μέχρι σήμερα για διάφορους λόγους ενταχθεί στο ΕΣΠΑ . Με δεδομένη δυστυχώς τη βραδύτητα των διαδικασιών ένταξης των έργων στα κοινοτικά προγράμματα, είναι πιθανόν η Αίγινα να ξαναζήσει την έλλειψη νερού για πολλά καλοκαίρια.
Για όλα τα παραπάνω
Ερωτώνται οι Υπουργοί:
"Για πολλοστή φορά το νησί της Αίγινας έμεινε χωρίς νερό εν μέσω θέρους.
Για πολλοστή φορά δόθηκε προσωρινή λύση ανάγκης, με τη χρησιμοποίηση των υδροφόρων πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού, μετά την άρνηση των εταιρειών των πλοίων που μεταφέρουν νερό στο νησί , να εκτελέσουν τα δρομολόγια. Αιτία, κάποιες οφειλές του Δήμου σε υδρομεταφορείς.
Η εξάρτηση αυτή από ένα ξεπερασμένο μοντέλο υδροδότησης πρέπει να πάρει τέλος, καθότι δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες του νησιού, ευνοεί την κερδοσκοπία και τους εκβιασμούς εις βάρος των κατοίκων, των τουριστών και του δήμου και στοιχίζει πολύ ακριβά.
Η μόνιμη λύση στο πρόβλημα της υδροδότησης του νησιού, είναι επιβεβλημένη. Η κατασκευή υποθαλάσσιου αγωγού ύδρευσης, αποτελεί την καλύτερη λύση, καθώς η Αίγινα είναι ένα μεγάλο νησί πολύ κοντινό στην Αθήνα, που πέραν των μόνιμων κατοίκων έχει πολλούς επισκέπτες καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.
Όμως παρότι έχουν αρχίσει να υλοποιούνται τα χερσαία έργα υποδοχής του υποθαλάσσιου αγωγού, η μελέτη και κατασκευή του δεν έχει μέχρι σήμερα για διάφορους λόγους ενταχθεί στο ΕΣΠΑ . Με δεδομένη δυστυχώς τη βραδύτητα των διαδικασιών ένταξης των έργων στα κοινοτικά προγράμματα, είναι πιθανόν η Αίγινα να ξαναζήσει την έλλειψη νερού για πολλά καλοκαίρια.
Για όλα τα παραπάνω
Ερωτώνται οι Υπουργοί:
- Γιατί έχει καθυστερήσει τόσο πολύ η κατασκευή έργων υδροδότησης της Αίγινας;
- Προτίθενται να προχωρήσουν άμεσα στην ένταξη του έργου κατασκευής του υποθαλάσσιου αγωγού της Αίγινας στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Αναφοράς - ΕΣΠΑ (2007-2013) , με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του ;
- Προτίθενται να αντιμετωπίσουν και με ποιο τρόπο πιθανή μελλοντική άρνηση των υδρομεταφορέων";
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου