Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014

Θα λυθούν τα προβλήματα στον Προαστιακό; Δήμος Κορωπίου κατά ΕΡΓΟΣΕ

Ουκ ολίγες φορές έχουμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της χρήσης των μέσων σταθερής τροχιάς, ένα μεταφορικό μέσο που άλλαξε τις συνήθειες του Έλληνα, που τον βοήθησε όχι  μόνο να μετακινηθεί πιο οικονομικά αλλά και να συμβάλει σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος με τη μείωση εκπομπών καυσαερίων.

Αισίως ο Προαστιακός κλείνει την πρώτη δεκαετία λειτουργίας και οι κάτοικοι των Μεσογείων, από την πρώτη στιγμή, τον εμπιστεύτηκαν για τις μετακινήσεις τους. 


Όμως, τα τελευταία πέντε χρόνια η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών άρχισε να φθίνει, κάτι που έχουμε παρατηρήσει αρκετές φορές μέσα από το Mesogianews. Τα προβλήματα πολλά … οι κυλιόμενες σκάλες λειτουργούν στη «χάση και στη φέξη», τα ασανσέρ σπανίως και από τις σκάλες ξεκολλούν τα σκαλοπάτια. Οι αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων κολλημένοι, ενώ το χειμώνα δεν μπορείς να σταθείς στις αποβάθρες γιατί σε θερίζει το αγιάζι. Οι αποβάθρες σε εγκατάλειψη, όσο για την πρακτική της ΕΡΓΟΣΕ, να μην προσφέρει στο επιβατικό κοινό τη χρήση τουαλέτας … ε κάποιοι βρήκαν μια γωνιά να κάνουν την ανάγκη τους, προς απογοήτευση των υπολοίπων που τους παρατηρούν.

Έ δεν είναι η εικόνα της Ελλάδας αυτή … όσο κι αν κάποιοι θέλουν να μας την περάσουν.

Λόγω της ενασχόλησή μου, μέσω του Mesogianews, με τα καλά αλλά και τα στραβά και τα ανάποδα που συμβαίνουν γύρω μας, γνώριζα ότι υπήρχαν πιέσεις προς κάθε κατεύθυνση ώστε να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Αυτό έρχεται να το επιβεβαιώσει και η σημερινή ανακοίνωση του Δήμου Κορωπίου, που αν μη τι άλλο εκφράζει απόλυτα την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Η περιπέτεια των χρηστών των μέσων Προαστιακού και Μετρό στο Κορωπί διαρκεί τουλάχιστον δύο χρόνια και χαρακτηρίζεται από την σταδιακή μη λειτουργία βασικών μέσων εξυπηρέτησής τους δηλαδή, μη λειτουργία ανελκυστήρων, κυλιόμενων κλιμάκων, ακυρωτικών μηχανημάτων, αυτόματων πωλητών εισιτηρίων. Υπήρχαν φυσικά και μικρά διαλείμματα κατά τα οποία υπολειτουργούσαν, οι κυλιόμενες σκάλες, οι ανελκυστήρες, οι αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων και τα ακυρωτικά μηχανήματα. Πολλά χρόνια διαρκεί επίσης και η υπόσχεση προς τον Δήμο Κρωπίας για τοποθέτηση αντιανεμικών πλαισίων κατά μήκος των αποβάθρων.

Η κλασσική πλέον ένδειξη εκτός λειτουργίας αυτόματων πωλητών εισιτηρίων


Οι αλλεπάλληλες επιστολές του Δημάρχου Κρωπίας Δημήτριου Κιούση προς τις εταιρίες (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, ΟΣΕ κα.) χρονολογούνται από τον Ιανουάριο του 2012 ! Η μόνη έγγραφη απάντηση που έλαβε ήταν μετά από 4 μήνες (24 Μαΐου 2012, κοινοποίηση στο Δήμο στις 26.6.2012) από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία αναγνωρίζει όλες τις δυσλειτουργίες αλλά αποδίδει την αποκλειστική ευθύνη στον ΟΣΕ, την ΓΑΙΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ καθώς και στους επιβάτες(για βανδαλισμούς στους ανελκυστήρες!). Πληροφορεί τέλος ότι κοινοποιεί την αλληλογραφία στις εμπλεκόμενες εταιρείες για την επίλυση των προβλημάτων που «επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Από τότε καμία επίσημη, έγγραφη απάντηση δεν έλαβε ο Δήμος.

Η κορύφωση των προβλημάτων αυτών έφτασε στο απόγειό της το φθινόπωρο του 2013 όπου και υπήρξε συνεχής τηλεφωνική πίεση του Δήμου Κρωπίας (σε εβδομαδιαία βάση, κάθε μήνα καθώς και με e-mail) προς όλες τις εταιρίες που εμπλέκονται, άμεσα ή έμμεσα, ενώ η ίδια πίεση ασκήθηκε από δεκάδες και εκατοντάδες πολίτες που αυτόνομα καλούσαν στα τηλέφωνα παραπόνων προς την ΕΡΓΟΣΕ που είχαν αναρτήσει οι φιλότιμοι υπάλληλοι του σταθμού.

H ανακοίνωση του Προαστιακού για να προστατέψει τους εργαζομένους από τις διαμαρτυρίες
Οι προφορικές διαβεβαιώσεις των προέδρων και διευθυνόντων συμβούλων των εταιριών ήταν συνεχείς για άμεση επίλυση των θεμάτων αλλά στην πράξη δεν υπήρχε αποτέλεσμα. Στις 19 Δεκεμβρίου 2013 ο Δήμαρχος Κρωπίας αποστέλλει επείγουσα επιστολή στον Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Μιχ.Χρυσοχοίδη να επιληφθεί προσωπικά για την επίλυση του χρονίζοντος θέματος. Η πρόταση για δυναμική ενέργεια διαμαρτυρίας στον σταθμό από δημότες και δημοτικούς συμβούλους δεν αποφασίστηκε καθότι θα δημιουργούσε τεράστιο πρόβλημα στους χρήστες παρά στους υπευθύνους.

Η εικόνα στον σταθμό την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών ήταν η εξής : Παραμονές Χριστουγέννων αρχίζει να λειτουργεί η μία κυλιόμενη κλίμακα (αποβάθρα Μετρό). Από 13 Ιανουαρίου 2014 αρχίζει να λειτουργεί ο ανελκυστήρας της αποβάθρας Προαστιακού και ανά περιόδους (!) η κυλιόμενη σκάλα της αποβάθρας του Μετρό. Τα περισσότερα ακυρωτικά μηχανήματα τέθηκαν σταδιακά σε λειτουργία όμως οι αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων δεν λειτουργούν.

Σήμερα, 16 Ιανουαρίου 2014, μετά την μεγάλη πίεση που ασκήθηκε από πολίτες και τον Δήμαρχο Κρωπίας Δημήτριο Κιούση επισκέφθηκαν αιφνιδιαστικά το Γραφείο Δημάρχου, ο πρόεδρος του Δ.Σ και Διευθ.Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κωνσταντίνος Σπηλιόπουλος, ο Γενικός Διευθυντής της ΕΡΓΟΣΕ Διονύσιος Ράππος και εκπρόσωπος της κατασκευάστριας εταιρίας και υποσχέθηκαν άμεση έναρξη εργασιών για την ομαλοποίηση της λειτουργίας όλων των μέσων εξυπηρέτησης των χρηστών σταθερών μέσων, Μετρό και Προαστιακού.

Το παράδοξο είναι ότι ενημέρωσαν τον Δήμαρχο ότι η αιτία των δυσλειτουργιών ήταν η μη επίσημη παράδοση του Σταθμού ως εξοπλισμού στην δικαιοδοσία της εταιρείας τους !

Ο Δήμος Κρωπίας ευελπιστεί να επιβεβαιωθεί αυτή τη φορά η υπόσχεση των υπευθύνων και να δικαιωθεί ο αγώνας όλων μας για το αυτονόητο καθήκον των υπευθύνων του σταθμού Κορωπίου : δηλ. να συντηρούν μηχανήματα και εγκαταστάσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...