Με τέσσερις νέους σταθμούς στα νότια προάστια επεκτείνεται τον Ιούλιο το δίκτυο του Μετρό, ενώ έχουν ήδη αρχίσει έργα για την επέκτασή του και στα ανατολικά, με τελική κατάληξη τον Πειραιά.
Ειδικότερα, στο τέλος Ιουλίου, θα ανοίξουν και θα δοθούν προς χρήση οι σταθμοί Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Πρόκειται για σταθμούς που ήταν έτοιμοι, αλλά η παράδοση καθυστερούσε λόγω της μη ολοκλήρωσης των έργων σηματοδότησης.
Σημειώνεται ότι το έργο του συστήματος σηματοδότησης είχε αναλάβει η Siemens, και η καθυστέρηση οφειλόταν στην εμπλοκή της γερμανικής εταιρίας στο γνωστό ομώνυμο σκάνδαλο με μίζες στο Δημόσιο.
Ταυτόχρονα με τη λειτουργία των νέων σταθμών θα λειτουργήσει και η επέκταση της γραμμής του τραμ μέχρι το σταθμό του Ελληνικού. Με αυτή την επέκταση το τραμ θα συνδέει τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με την παραλιακή.
Επιπλέον τον Σεπτέμβριο προγραμματίζεται να ανοίξει και ο σταθμός του μετρό στην Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου.
Παράλληλα, τους επόμενους μήνες θα αρχίσουν οι εργασίες για την επέκταση της γραμμής από το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά και κατάληξη το κέντρο της πόλης, ενώ η εταιρία Αττικό Μετρό αναζητά τρόπους χρηματοδότησης για την έναρξη των προκαταρκτικών έργων της κατασκευής της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Μαρούσι μέσω των πυκνοκατοικημένων περιοχών του Κέντρου.
Ειδικότερα, στο τέλος Ιουλίου, θα ανοίξουν και θα δοθούν προς χρήση οι σταθμοί Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Πρόκειται για σταθμούς που ήταν έτοιμοι, αλλά η παράδοση καθυστερούσε λόγω της μη ολοκλήρωσης των έργων σηματοδότησης.
Σημειώνεται ότι το έργο του συστήματος σηματοδότησης είχε αναλάβει η Siemens, και η καθυστέρηση οφειλόταν στην εμπλοκή της γερμανικής εταιρίας στο γνωστό ομώνυμο σκάνδαλο με μίζες στο Δημόσιο.
Ταυτόχρονα με τη λειτουργία των νέων σταθμών θα λειτουργήσει και η επέκταση της γραμμής του τραμ μέχρι το σταθμό του Ελληνικού. Με αυτή την επέκταση το τραμ θα συνδέει τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με την παραλιακή.
Επιπλέον τον Σεπτέμβριο προγραμματίζεται να ανοίξει και ο σταθμός του μετρό στην Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου.
Παράλληλα, τους επόμενους μήνες θα αρχίσουν οι εργασίες για την επέκταση της γραμμής από το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά και κατάληξη το κέντρο της πόλης, ενώ η εταιρία Αττικό Μετρό αναζητά τρόπους χρηματοδότησης για την έναρξη των προκαταρκτικών έργων της κατασκευής της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Μαρούσι μέσω των πυκνοκατοικημένων περιοχών του Κέντρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου