Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Συγκλονίζει η εξομολόγηση του φονιά της 23χρονης Φαίης στη Νέα Μάκρη - Αποκαλύπτεται για πρώτη φορά

Τη δική του εκδοχή για το τι έγινε το βράδυ της 25ης Απριλίου αποκαλύπτει για πρώτη φορά ο 25χρονος που κατηγορείται για το θανάσιμο τραυματισμό της Φαίης Μπλάχα.

Οπως ισχυρίζεται, σύμφωνα με το star, όλα ξεκίνησαν από έναν καυγά που ακόμα και στην πιο τρελή του φαντασία δεν μπορούσε να προβλέψει την τραγική κατάληξη που θα είχε.

«Δεν ήθελα να της κάνω κακό»

«Τη Φαίη τη χτύπησα κυρίως στο κεφάλι με σφαλιάρες και όχι γροθιές, δεν είχα την πρόθεση να τη σκοτώσω, ίσως τα υπόλοιπα χτυπήματα να έγιναν από το πέσιμο που είχε η κοπέλα».

«Ζήτησα βοήθεια από την αδελφή της».

«Σε κοντινή απόσταση ήταν το αυτοκίνητο και χτύπησε το κεφάλι της και έπεσε στο πάτωμα και έχασε τις αισθήσεις της. Εγώ πανικοβλήθηκα και την πήγα πολύ γρήγορα στο νοσοκομείο, ζήτησα βοήθεια από δυο φίλους μου. Μετά κάλεσα την αδελφή της γιατί μου ζήτησαν έναν συγγενή και εκείνη ήρθε στο νοσοκομείο και μου ζήτησε να μην απευθυνθώ ποτέ στην αστυνομία για τη σχέση που είχαμε. Οτι θα τα κανονίσει όλα εκείνη και ότι θα είναι πάντα δίπλα μου και με παρακαλούσε να μην κλαίω και να είμαι ψύχραιμος».

Τέσσερις μήνες είχε δεσμό με την πανέμορφη Φαίη. Από την πρώτη στιγμή όμως, όπως υποστηρίζει, καταλυτικός ήταν ο ρόλος της αδελφής της. Πράγμα το οποίο διαψεύδει κατηγορηματικά ο δικηγόρος της.

«Με τη Φαίη περνάγαμε ωραία»

«Με τη Φαίη πέρναγα πολύ ωραία και σχεδιάζαμε πολλά πράγματα να κάνουμε αλλά πάντα είχαμε ένα μεγάλο εμπόδιο την αδελφή της και ψάχναμε τρόπους να το ξεπεράσουμε αυτό αλλά εκείνη δεν μας άφηνε».

Ο ρόλος της αδελφής της Φαίης

«Η Φαίη γνώριζε ότι η αδελφή της με προσέγγιζε γιατί το είχα πει εγώ ξεκάθαρα ενώπιων και των δυο γιατί ένιωθα άσχημα μέσα μου».

Η αντίδραση της Φαίης όταν το έμαθε

«Η Φαίη στεναχωρήθηκε πολύ. Στη συνέχεια με συγχώρεσε, εγώ της έλεγα ότι δεν ήταν καθόλου σωστό αυτό που έκανα και θα πρέπει να διακόψει μαζί μου. Εκείνη θέλησε να είναι μαζί μου, λέγοντάς μου να μην ξανασχοληθώ με την αδελφή της. Ετσι και έκανα. Αλλά η μεγάλη αδελφή της το πήρε πολύ άσχημα όλο αυτό. Μου είχε πει ότι θα σε καταστρέψω θα σε εκδικηθώ το ίδιο έκανε και στη Φαίη».

«Θέλω να πάω κοντά της»

«Έχει περάσει πολλές φορές από το μυαλό μου να κάνω κάτι κακό στον εαυτό μου ώστε να μπορέσω να πάω εκεί κοντά της αλλά δεν έχω τη δύναμη. Τη βλέπω σχεδόν κάθε βράδυ και σας είπα ότι δεν κοιμάμαι».

Για τον 25χρονο, σύμφωνα με το star η πιο δύσκολη ώρα θα είναι η στιγμή που θα συναντήσει τους γονείς της Φαίης. Ξέρει ότι μια συγγνώμη δεν αρκεί.
«Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη στους γονείς της για το μεγάλο κακό που προκάλεσα. Νιώθω πολύ άσχημα μετά το χαμό της. Νιώθω μισός. Δεν ξέρω ποια θα είναι η συνέχεια της ζωής μου μετά από όλο αυτό».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...