Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Στήριξη στον Γιάννη Σγουρό από δύο γαλάζιους δημάρχους της Αττικής

Τη στήριξή τους στον νυν περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό για τις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές εξέφρασαν την Παρασκευή, μέσω της συχνότητας του BHMA FM 99,5, δύο ακόμη δήμαρχοι της περιφέρειας, ο Γιάννης Μαρινάκης του Δήμου Μεγαρέων και ο Σωτήρης Μεθενίτης του Μαρκόπουλου.


«Οι εκλογές αυτές θα διεξαχθούν με αμιγώς αυτοδιοικητικά κριτήρια. Όταν θέλουμε να πάμε τη χώρα μας μπροστά και εμείς οι ίδιοι να είμαστε οι πρεσβευτές αυτής της προόδου, πρέπει να εκτιμάμε τη προσφορά του κάθε αυτοδιοικητικού. Η προσφορά του κ. Σγουρού είναι αποδεδειγμένη και έχει δώσει τα δείγματα γραφής. Θα ήταν ανέντιμο ένας δήμαρχος, νεοεκλεγμένος σαν κι εμένα, να μην εκτιμάει τα τρία χρόνια συνεργασίας με το κ. Σγουρό, η οποία έχει επιφέρει καρπούς» είπε ο Γιάννης Μαρινάκης ο οποίος υπενθύμισε ότι μέσω του ΕΣΠΑ και της Περιφέρειας Αττικής «ο Δήμος Μεγαρέων κατασκευάζει έργα ύψους 50 εκατ. ευρώ».

«Θα στηρίξω τον κ. Σγουρό σε αυτές τις εκλογές» τόνισε ο δήμαρχος Μεγαρέων, ο οποίος είπε ότι τον υποψήφιο της ΝΔ Γιώρο Κουμουτσάκο, «τον εκτιμώ απεριόριστα και παρακολουθώ τη πορεία του στα έδρανα της Ευρωβουλής».


Από την πλευρά του, ο Σωτήρης Μεθενίτης, ένας ακόμη γαλάζιος δήμαρχος της Αττικής, επανέλαβε τη στήριξή του στο πρόσωπο του Γιάννη Σγουρού. «Το γεγονός ότι ψηφίζω ΝΔ είναι δεδομένο και σαφές. Αυτό, όμως, δεν μου αφαιρεί τη δυνατότητα ως αυτοδιοικητικός να έχω την αυτονομία μου και την ανεξαρτησία της γνώμης μου για να κάνω τη καλύτερη αυτοδιοικητική επιλογή και σε επίπεδο περιφέρειας» είπε και συνέχισε: «Ανήκω και ψηφίζω ΝΔ τα τελευταία 30 χρόνια, αλλά αυτό δεν μου στερεί σε καμία περίπτωση να πιστεύω ότι αυτό που υποστηρίζει το κόμμα μου περί ανεξαρτησίας και αυτονομίας της Αυτοδιοίκησης, το εννοεί. Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής καμία νύξη από το κόμμα ότι αν δεν στηρίξουμε Κουμουτσάκο, θα μας διαγράψει. Η στάση μου θα είναι σταθερή. Εχω δηλώσει ότι θα στηρίξω τον κ. Σγουρό για συγκεκριμένους αυτοδιοικητικούς λόγους. Έχει αποδείξει ότι είναι ένας επιτυχημένος περιφερειάρχης, πράγμα που αναγνώρισε μια σειρά βουλευτών και πολιτικών στελεχών της κεντρικής σκηνής της ΝΔ πριν προκύψει η υποψηφιότητα του κ. Κουμουτσάκου».

Μολονότι προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ, ο Γιάννης Σγουρός απολαμβάνει τη στήριξη πολλών δημοφιλών γαλάζιων δημάρχων. Πρώτος τον χορό είχε ανοίξει ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Διονύσης Χατζηδάκης, ο οποίος πέρυσι είχε αναδειχθεί ως ο δεύτερος καλύτερος δήμαρχος στην Ευρώπη.

Την υποψηφιότητα Σγουρού είχαν προκρίνει ως ιδανική και πολλοί βουλευτές και στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, αναγνωρίζοντας το έργο του στην Περιφέρεια, αλλά ο Αντώνης Σαμαράς επέμενε στην επιλογή ενός υποψηφίου μέσα από το κόμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...