Εικάζεται ότι η φωτιά προήλθε από βραχυκύκλωμα, αλλά όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά: Από σαμποτάζ του εξωτερικού εχθρού, μέχρι σαμποτάζ του εσωτερικού εχθρού. Ευτυχώς η φωτιά έγινε αντιληπτή σχετικά εγκαίρως και οι εργαζόμενοι με την συνδρομή του τμήματος πυρόσβεσης του ναυπηγείου κατάφεραν να την περιορίσουν αρχικά και εν συνεχεία να την κατασβέσουν.
Ενώ ακόμα αναμένεται η υλοποίηση της απόφασης τα υποβρύχια να φυλάγονται από το Ναυτικό και το Λιμενικό και το σημειώνουμε αυτό γιατί τονίζουμε ότι η ιδιοκτησία του Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ) που έχει εξαφανιστεί από την Ελλάδα, δεν είναι "παιδάκια του νηπιαγωγείου". Ο Ι.Σάφα έχει πρωταγωνιστήσει σε σκληρές όσο και περίεργες καταστάσεις στην Μ.Ανατολή...
Τα δύο από τα τα τρία Type 214 είναι σχεδόν έτοιμα στη ναυπηγική κλίνη και το ΩΚΕΑΝΟΣ (S118) περμένει εδώ και τρία χρόνια να περάσει δοικιμές αποδοχής, αλλά κανείς δεν δείχνει ενδιαφέρον να τα εντάξει στην δύναμη του ΠΝ. Κάτι πρέπει να γίνει και γρήγορα.
Η εκβιασμός της ιδιοκτησίας των Λιβανέζων που έφερε η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να αντιμετωπιστεί με αποφαστικότητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Λιβανέζοι αποφάσισαν πως μπορούν να συνεδριάζει το ΔΣ της εταιρείας στο εξωτερικό (!) και έχουν εξαφανιστεί από την Ελλάδα, ενώ μια περιουσία 2 δισ. ευρώ, βρίσκεται "δεμένη" στις ναυπηγικές κλίνες ενώ θα μπορούσε να προσφέρει τα μέγιστα όχι απλά στην ασφάλεια της χώρας, αλλά και στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων της στo Eλ Ντοράντο της Α.Μεσόγειο.
Οι εργαζόμενοι έχουν εγκαταληφθεί στην τύχη τους και η κυβέρνηση αρνείται να λάβει αποφάσεις ενώ γνωρίζει την μναδική βιώσιμη λύση.
Αυτή την στιγμή το ΠΝ, βάσει αυτών που έχει πληρώσει, έπρεπε να είχε τέσσερα ολοκαίνουριά Type 214 και τρία εκσυγχρονισμένα Type 209/1200. Αντ'αυτών έχει επιχειρησιακό μόνο ένα Type 214, το ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (S120).
Η φωτιά και η παρολίγο τραγωδία δείχνει ότι η κατάσταση είναι στο όριο. Ζητούνται αποφάσεις, εδώ και τώρα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου